Продавець Бьюти-Маркет розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
125 відгуків
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+38095 275 27 52
+38050 318 43 96
Бьюти-Маркет

Конкуренція в салоні краси

Конкуренція в салоні краси

Це поняття торкнулося і салонів краси. До речі, багато власників салонів краси навіть не хочуть помічати цього явища, а ось і даремно. Деколи недостатньо просто стежити за порядком у своєму салоні краси, щоб добитися успіхів в салонному бізнесі. Слід завжди бути в курсі сильних і слабких сторін салонів-конкурентів.

Як бути першим в салонному бізнесі?
Візьміть за правило завжди наймати на роботу лише досвідчених і кваліфікованих фахівців. Як відомо, досвідчені майстри можуть приносити великий дохід бізнесу. Одного разу випробувавши на собі послуги досвідченого майстра, клієнти стають постійними і вже не шукають інших майстрів в сусідніх салонах. Головне, давайте майстру гідну прибуток за роботу, інакше є ризик, що майстер піде в той салон, де йому запропонують більш гідний заробіток. Крім набору досвідчених майстрів не забувайте оснащувати свій салон краси сучасним і якісним обладнанням. Ваші майстри повинні вміти швидко і вміло користуватися косметологічним обладнанням, що дозволить напрацювати велику базу задоволених клієнтів.

Намагайтеся відразу ж заслужити довіру клієнтів. Найменша помилка може призвести до того, що ви втратите довіру гостей вашого салону. Наприклад, навіть неприємна конфліктна ситуація, з якої не зміг тактовно впоратися адміністратор може привести ваш бізнес до плачевних наслідків.

Ще один хороший хід – намагатися бути не таким як всі. Це означає, що можна робити клієнтам приємні сюрпризи у вигляді додаткових безкоштовних послуг. Наприклад, після будь-якої процедури ви можете запропонувати клієнту безкоштовний педикюр в подарунок. Як правило, клієнти обожнюють такі маленькі сюрпризи і часто розповідають про такий сервіс своїм друзям і рідним, таким чином, залучаючи у ваш салон краси постійних клієнтів. Крім того, візьміть за правило пригощати клієнтів чаєм або кавою, щоб створити невимушену атмосферу в залі очікування.

Многие обладатели салонов красоты пытаются привлечь клиентов низкими ценами. Этот ход не всегда работает, ведь, как известно, многих клиентов слишком низкие цены отталкивают. Часто гости салона расценивают такие низкие цены как намек на то, что предлагаемые услуги могут оказаться сомнительного качества. Поэтому если вы решили снизить цены, не переусердствуйте.

Помните, что все методы конкуренции хороши, только если эти методы честные. Не стоит прибегать к изощренным методам конкуренции и переманивать мастеров в свой салон красоты. Такие недостойные методы престижным салонам просто ни к чему.

У нашому інтернет-магазині "Б'юті-Маркет" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!

 

Інші статті