Вони стали більш вимогливими і вишуканими, вміють постояти за себе і отримати бажаний результат. Крім того клієнти стали більш критично оцінювати не тільки роботу майстра і його професіоналізм, але і комфорт, який їм представляють в салоні того чи іншого типу. І якщо в одному з салонів клієнт не отримав того, чого хотів то наступного разу він ніколи не прийде сюди знову. Він знайде такий же заклад з таким же ціновою політикою. Тому на сьогоднішній день клієнти не полюють на косметичні салони, а все відбувається навпаки.
Дуже часто в салонах виникають конфліктні ситуації і працівники салону намагаються все перевести на самого клієнта. Таким чином хочуть захистити свій салон і підвищити його рівень. Але все насправді так? Як свідчить статистика приблизно дев'яносто відсотків всіх конфліктних ситуацій виникають саме через працівників салонного бізнесу.
На сьогоднішній день виділяють кілька основних причин, із-за чого виникає конфліктна ситуація:
Недостатній рівень обслуговування клієнта.
У даному випадку може виникнути конфлікт через приходу нового майстра, який ще не має відповідного досвіду. Без вини адміністрації салону виходить з ладу обладнання. Якщо вчасно не вирішити локальний конфлікт може можна клієнта втратити назавжди і варто зауважити, що й не одного.
Низький рівень сервісу.
Тут все залежить від адміністрації салону. Нормою на сьогоднішній день є чай і кава для клієнтів і журнали в залі очікування. Адміністрація може подбати пр. Те, щоб деякі послуги надаються безкоштовно, для того, щоб клієнти бути більш лояльними і відчували себе комфортно.
Довгий очікуванні майстра, або скасування сеансу взагалі.
В даному випадку майстер може захворіти, може виникнути накладка в записах, або вийшло з ладу обладнання. У такому випадку потрібно зустріти клієнта і повідомити його про даній ситуації і головне у період очікування його зайняти чому ост. Що саме він буде робити залежить від адміністратора.
Різна цінова політика.
Коли клієнт записується на процедуру йому називають одну ціну, а після її проведення зовсім іншу.
Адміністрація салону з низькою кваліфікацією.
Подання помилкової або неповної інформації про послуги салону знижує його репутацію серед конкурентів.
В кабінетах не прибрано.
У косметичних кабінетах салоні потрібно прибирати відразу ж після того, як клієнт пішов. Це потрібно взяти собі за головне правило.
Практично відсутня комунікація між адміністратором і майстром салону.
Якщо людині важко спілкуватися то йому ніяк не підходить робота в косметичному салоні. Власник салону повинен звернути на це увагу ще при співбесіді.
Якщо конфлікт вже назріває варто спробувати його вирішити на самому початку. Ось кілька важливих порад:
1. Слід пам'ятати, що клієнт завжди правий, навіть якщо це не так. Нехай він виговориться і вже потім приступайте до вирішення даної проблеми.
2. Варто виражати своє розуміння клієнта.
3. Адміністратор повинен швидко зреагувати і представити клієнтові кілька варіантів вирішення виниклої проблеми.
Пам'ятайте, що клієнту завжди потрібно дякувати за те, що прийшов у ваш салон. Крім того, якщо він звернув увагу на якісь недоліки не варто його звинувачувати, а подякувати його і після того, як він піде звернути на це увагу працівників салону.
У нашому інтернет-магазині "Б'юті-Маркет" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!