Багато керівників салонів краси в своєму прагненні зробити роботу більш ефективною кидають всі зусилля на певні сфери, повністю ігноруючи інші. В даний час ми пропонуємо звернути увагу на адміністраторів салону краси. Робота цього найманого працівника є дуже важливою і являє собою комплекс заходів по залученню і утриманню клієнтів.
Багато клієнтів зізнаються, що досить часто були свідками наступної картини: заходячи в салон краси, вони виявляли працівників салону краси за плітками і розмовами, практично ігноруючи відвідувача. Якщо ви клієнт нічого не питав, не вітав їх, то вони б, напевно, і далі б продовжили в такому ж дусі. На питання клієнта не відповідають багатозначне і коротко: «ні» і на цьому продажі закінчуються.
Також досить часто потенційний клієнт задає питання і вартості послуг, а адміністратор просто називає цифру і все. І таке зустрічається часто-густо, хоча продажів це абсолютно не супроводжує. До нещастя, далеко не всі адміністратори спромагаються попрощатися з клієнтом, а це ж так важливо.
Що ж повинно відбуватися, коли відвідувач переступає поріг салону краси щоб дізнатися якусь інформацію? Перше, що повинен бачити клієнт – це привітну усмішку і чути слова привітання. Після цього адміністратор зобов'язаний повернутися на своє робоче місце, якщо він перебував у залі і представитися. Потім він повинен поцікавитися, як можна звернутися до відвідувача. Тепер можна надати відповідь по цікавить питання і з'ясувати проблему, з якою він прийшов. Виходячи з цього здійснюється подальша запис на процедуру.
Далі варто сказати кілька слів про обов'язки адміністратора. Що саме є частиною посадової інструкції, адже багато в салоні краси вважають, що якісь функції лежать на керуючому. Один перекладає відповідальність на іншого і виходить, що робота не виконується.
Обов'язки адміністратора:
- зустріч гостей;
- консультування клієнтів;
- пропозиція чаю/кави;
- ведення журналу;
- телефонна комунікація;
- створення комфортних умов у салоні краси;
- ведення запису на послуги;
- ведення клієнтської бази;
- контроль за работниками по соблюдению трудовой и производственной дисциплины;
- информирование управляющего об имеющихся недостатках в обслуживании и принимает меры по их устранению.
Закономерно возникает вопрос относительно того, кто именно занимается продажей услуг в салоне красоты. Нередко случается так, что салоны красоты вкладывают немалые суммы для того, чтобы стимулировать людей прийти или позвонить, но осуществляют активную запись и продавать некому. А это как раз одна из главных задач администратора.
Знає адміністратор вашого салону краси, що це частина його обов'язків? Важливо, щоб в салоні керівництво грамотно організувало роботу адміністратора. Для цього працівник повинен знати, що знає свої обов'язки і може їх виконувати. Якщо ви відчуваєте, що не забезпечили цього, значить настав час над цим попрацювати.
У нашому інтернет-магазині "Б'юті-Маркет" Ви зможете придбати за доступними цінами все необхідне перукарське обладнання для догляду за волоссям!