Продавець Бьюти-Маркет розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
125 відгуків
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+38095 275 27 52
+38050 318 43 96
Бьюти-Маркет

Помилки салонів краси в роботі з соціальними мережами

Помилки салонів краси в роботі з соціальними мережами

Варто зазначити, що у багатьох салонів краси мало того, що відсутні спільноти в соціальних мережах, так і сайту нормального немає. Якщо поки не можливості дістати і те і інше, можна почати з груп в соціальних мережах.

Можна сміливо створювати групу Вконтакті, Facebook, Instagram. Функціональні можливості груп такі, що дозволяють організувати автономне присутність в Інтернеті, організувати онлайн-магазин з прийомом замовлень і оплатою.

Тому якщо немає ні того, ні іншого можна сміливо починати з групи в соціальних мережах;

· Наявність аккаунта в соціальних мережах, якими ніхто не займається. Як найчастіше з'являється новий салон краси в соціальних мережах? Власник або керуючий салоном краси почув, що зараз модно мати акаунт у соціальних мережах підприємства. Без відсутність знань і розуміння як все правильно робити починають створюватися акаунти і групи в соціальних мережах. Більше того, в цей вкладаються кошти по розкрутці.

І виходить, що це згодом за черговий чарівної таблеткою. Керуючий думає, що після створення облікового запису все буде по-іншому і це панацея, клієнти рікою потечуть в салон краси. На виході виходить, що вкладені гроші не приносять очікуваного результату.

Всі закидають групи, забувають про вкладені кошти та витрачені час, залишаючи акаунт у соціальних мережах, де останнє оновлення було рік тому. А на заяви, що соціальні мережі – це ефективний метод роботи, стверджують, що пробували і це не працює.

Тому не варто повторювати помилки. Важливо не те, що робилося, а як це робилося. Якщо не вийшло отримати належну віддачу від соціальних мереж, то це сталося не з-за того, що цей інструмент не працює, а з-за того, що робилося неправильно. Групу потрібно регулярно оновлювати, кожен день, розміщуючи посади або сторіс. Якщо клієнти, проявляючи активність, ставлячи питання або коментуючи запис, отримують відповідь через тиждень, то неправильно. Потрібно вести активну сторінку в соціальних мережах.

Щоб зрозуміти, як все повинно бути можна знайти в соціальних мережах сторінку салону краси і подивитися, що в ній відбувається: який контент розміщується, в якій формі, як відбувається спілкування з аудиторією. Зробивши відповідні висновки можна починати покращувати власну сторінку в соціальних мережах, при цьому не потрібно повністю все копіювати;

· Гроші вкладаються в просування, а результату немає. Це дуже цікава помилка.

Помилка №1 «Безособове спілкування з аудиторією»

Іміджева реклама в салоні краси не працює і в соціальних мережах ситуація аналогічна. У соціальних мережах люди спілкуються між собою і це практично особистий контакт. Коли салон краси починає офіційною мовою оголошувати про послуги та акції, то це відштовхує. Спілкування має носити особистий характер. Спілкування з клієнтом повинно нагадувати спільне з кращим другом, але при цьому слід враховувати різні групи користувачів-клієнтів. Тут варто розуміти, хто є відвідувачем салону краси, хто це, скільки їм років, які їх інтереси і пріоритети. Соціальні мережі допомагають отримати всю цю інформацію. Тому важлива чітка сегментація звернень до цільової аудиторії.

Потрібно для кожної групи в соціальних мережах підготувати свої матеріали, правильно розставивши акценти за інтересами учасників.

Помилка №2 « Пряма кількісна оцінка показників»

Якщо з сайтом все більш-менш зрозуміло, то вважати кількість відвідувачів, кількість переходів та дзвінків з груп не так просто. В співтоваристві може бути близько тисячі учасників, а повернеться з них тільки 1-3%. Група може бути маленькою, але всі її члени будуть постійними клієнтами.

У соціальних мережах вводитися один важливий показник – якість контакту. Тому всі будуватися навколо даного поняття.

Помилка №3 «Неправильна кінцева мета рекламної кампанії»

Салони краси починають займатися соціальними мережами для продажу та залучення нових клієнтів. Але парадокс ситуації полягає в тому, що саме цього і не виходить домогтися. Вся рекламна активність зводитися до простого впаривание послуг і товарів. У соціальних мережах люди звикли до спілкування. Тому набагато ефективніше зосередитися на побудові довгострокових відносин з клієнтами і створити гарну репутацію. Продаж і нові клієнти стануть природним результатом цього руху. Це більш тривалі процес, але він дає свої плоди.

Це не значить. Що соціальні мережі не дозволяють залучати нових клієнтів. Просто краще не робити це в лоб, а з флангів допомогою сарафанного радіо, рекомендацій і лояльність аудиторії.

Помилка №4 «Епізодичні спалахи активності»

Попередня помилка дає початок наступного – ефективна робота з аудиторією в соціальних мережах постійно вимагає уваги. При перериванні контакту є ризик втратити всі напрацювання. Тому достатньо однієї-двох публікацій в місяць.

Помилка №5 «Робота на продажу, а не лояльність»

Помилка перегукується з попередніми. Просування в соціальних мережах можна порівняти з e-mail-маркетинг, який спрямований на збільшення лояльності наявної аудиторії. Це насамперед орієнтація на підвищення лояльності існуючих клієнтів, активна пропозиція користувачам приєднатися до співтовариства. Також на сайті пропонує отримувати поштову розсилку на електронну скриньку. Це передбачає ретельну роботу над цікавим і корисним контентом, увага до дрібниць, заголовків повідомлень, визначення оптимальної частоти і часу відправлення повідомлень.

У нашому інтернет-магазині "Б'юті-Маркет" Ви зможете придбати за доступними цінами все необхідне перукарське обладнання для догляду за волоссям!
Інші статті