Продавець Б'юті-Маркет - Б'юті-Маркет - обладнання для салонів краси розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
313 відгуків
КУПУЄШ = ДОПОМАГАЄШ 💛💙
+380 (50) 318-43-96
Б'юті-Маркет

Що робити якщо прийшла побита посилка Новою Поштою?

Що робити якщо прийшла побита посилка Новою Поштою?

Що робити, якщо на вашу посилку від Нової Пошти чекав неприємний сюрприз - вона прийшла побита, вдаряна, деформована або навіть знищена? Покупки в інтернет-магазинах завжди приносять радість, але коли мова заходить про доставку, виникають сумніви. Ми знаємо, як убезпечити вашу покупку, навіть якщо вона подорожує з транспортною компанією.

Коли вибір припав на "Нову пошту", ви можете бути спокійні - вірогідність отримати посилку в цілості й схоронності близька до 100%. Але навіть якщо трапилося непередбачене, у вас у руках - алгоритм дій, який захистить вашу покупку.

Запам'ятайте золоте правило: нізащо, за жодних умов не підписуйте документи про отримання або відмову від претензій, не упевнившись, що з посилкою насправді все гаразд. До моменту вашого підпису відправник і транспортна компанія несуть відповідальність за посилку. Щойно ви поставили підпис - відповідальність переходить на вас.

При зустрічі з посилкою, уважно огляньте її - це мінімум, без якого не можна обійтися. Річ у деталях: вм'ятини і пошкодження на коробці можуть бути легко помітні, але сліди розтину ретельно маскуються.

Якщо ви помітили, що упаковка постраждала або є ознаки розкриття, відразу ж попросіть у працівників пошти бланк і заповніть його частину з паспортними даними. Але підписувати нічого не поспішайте. У разі, якщо упаковка пом'ята або має підозрілий вигляд, ви можете без вагань відкрити коробку на місці.

Але пам'ятайте, якщо кур'єр доставив посилку, розтин краще залишити до візиту на Нову Пошту.

Отже, уявіть: посилка відкрита, і у вас є акт. Цей акт - ваш ключ до захисту і компенсації. З його допомогою відправник може розраховувати на відшкодування, а ви - на повернення коштів. Але пам'ятайте, що відшкодування від пошти доступне тільки після подання скарги.

Ваш шлях до компенсації може бути благополучним, якщо ви врахуєте такі рекомендації:

Одразу при отриманні перевірте стан відправлення в присутності представника компанії.
Якщо є претензії, складіть Акт приймання-передачі та Претензію.
Забезпечте надійне пакування відправлення, або зверніться за допомогою до фахівців компанії.
При оформленні ЕН (електронної накладної) вказуйте реальну вартість відправлення.
Ми дбаємо про ваш досвід покупок, і тому впевнені, що дотримання цих рекомендацій допоможе вам уникнути неприємних ситуацій.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner